Monday 7 December 2009

Sketch continues...

4 comments:

Anonymous said...

Ciekawie rysujesz ;]. Ale ja nie w tej sprawie.. Jakiś, że tak to delikatnie ujmę idiota dodał plagiaty na pewnym forum. Wśród tych grafik znalazła się również Twoja stara praca z bloga raphael-factory.blog.onet.pl o nazwie `Some rest before the storm...` Dodałam post z linkiem do oryginału, ale temat został zablokowany :/, zgłosiłam konkretny post ale wątpię by coś to dało po tym co zrobili. Pomyślałam że powinieneś się tym zainteresować więc podam Ci linka do tego tematu http://www.manga-ka.yoyo.pl/viewtopic.php?f=8&p=34

Anonymous said...

okey, to już nie aktualne, admin najwidoczniej przejrzał na oczy i usunął wątek.

Rafał Dryżałowski said...

Dzięki za informację. Niestety nie zdążyłem nawet tego zobaczyć a na pewno postawiłbym tu jakiegoś screena (ot tak).

Anonymous said...

świetnie rysujesz:) lubię teki grafiki. Ja też trochę rysuję. Możesz zajrzeć
rysunki-monday.blog.onet.pl